Pravidla věrnostního programu
UGO FANDA
(dále jako „Pravidla“)
Úvodní ustanovení
věrnostní program UGO FANDA je program provozovaný společností UGO trade s.r.o., se sídlem Za drahou 165/1, 794 01 Krnov, IČO: 27772659, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 41473 (dále jen “provozovatel”), jehož účelem je poskytovat výhody při nákupu zboží pro stálé pro zákazníky maloobchodních prodejen ze sítě „UGO Freshbar“ a „UGO Salaterie“ v České republice, případně dalších partnerských prodejen v České republice (dále jen „Klub UGO FANDA“).
Seznam provozoven, v nichž lze uplatňovat výhody věrnostního Klubu UGO FANDA, je zveřejněn na internetových stránkách provozovatele: www.ugo.cz (dále jen „členské provozovny“).
Členství ve věrnostním klubu UGO FANDA umožňuje zákazníkům získávat výhody při opakovaných nákupech zboží v členských provozovnách, a to zejména prostřednictvím věrnostních bodů, které člen klubu UGO FANDA může obdržet v souvislosti s nákupy zboží, popřípadě jiným způsobem uvedeným v těchto Pravidlech či na internetových stránkách provozovatele www.ugo.cz.
Členství v UGO FANDA věrnostním klubu
Členem klubu UGO FANDA se může stát fyzická osoba starší 16 let s korespondenční adresou v České republice, která se zaregistruje a požádá o členství prostřednictvím webových stránek www.ugofanda.cz, vysloví souhlas s těmito Pravidly a se zpracováním osobních údajů dle Zásad ochrany osobních údajů, které jsou dostupné rovněž na www.ugofanda.cz a splní ostatní podmínky členství dle těchto Pravidel (dále jen „Člen Klubu“).
Zákazník podá žádost o členství v klubu UGO FANDA prostřednictvím registračního formuláře na webových stránkách www.ugofanda.cz. Zákazník je povinen uvést v registračním formuláři pravdivé údaje a vyplnit všechny položky označené jako povinné. Před odesláním žádosti o členství se zákazník musí seznámit s těmito Pravidly a projevit souhlas s nimi prostřednictvím zaškrtávacího pole. Zaškrtne-li zákazník políčko označené jako souhlas s těmito Pravidly, platí, že se s těmito Pravidly seznámil a že s nimi souhlasí.
Provozovatel posoudí žádost o členství v Klubu UGO FANDA zaslanou prostřednictvím registračního formuláře. Na členství v Klubu UGO FANDA není právní nárok, rozhoduje o něm jednostranně a výlučně provozovatel. V případě, že provozovatel žádost přijme, potvrdí tuto skutečnost zákazníkovi prostřednictvím elektronické pošty na adresu, kterou pro tyto účely zákazník uvedl. Okamžikem doručení takového potvrzení se zákazník stává Členem Klubu UGO Fanda.
Má-li provozovatel pochybnosti o způsobilosti zákazníka k právnímu jednání směřujícímu k získání členství v Klubu UGO FANDA (zejména v případech zákazníků, kteří ještě nenabyli plné svéprávnosti), je oprávněn přijetí žádosti o členství v Klubu UGO FANDA podmínit udělením souhlasu zákonného zástupce takového zákazníka.
Elektronické a plastové karty
Člen Klubu bude získávat a uplatňovat výhody vyplývající z členství v Klubu UGO Fanda prostřednictvím elektronické či plastové karty. Karta bude prokazovat členství v Klubu UGO FANDA a provozovatel bude při poskytování výhod vycházet z toho, že držitel karty je Členem Klubu.
Na kartu se budou způsobem dále uvedeným v těchto Pravidlech zapisovat věrnostní body Člena Klubu, případně jiné výhody dle těchto Pravidel. Karta není kreditní ani platební kartou. Členům Klubu nebudou účtovány žádné poplatky za používání karty. Karta může být použita pouze v souladu s těmito Pravidly.
Při ztrátě karty nebo v případě podezření na zneužití karty může Člen Klubu kartu deaktivovat v zákaznické zóně a informovat o této skutečnosti provozovatele na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Provozovatel v takovém případě zašle Členovi Klubu novou zákaznickou kartu. Provozovatel však nenese odpovědnost za zneužití karty třetí osobou, včetně ztráty věrnostních bodů na kartě nasbíraných.
Elektronické karty
Elektronickou kartu zašle provozovatel Členovi Klubu společně s potvrzením členství. Elektronickou kartu je nutné aktivovat způsobem dle pokynů provozovatele. Kartu bude možné používat prostřednictvím mobilního telefonu Člena Klubu podle bližších pokynů provozovatele.
Elektronickou kartu lze uložit do wallet peněženky v systému iOS nebo do google peněženky v systému android nebo je možné ji uložit do aplikací, které podporují věrnostní programy různých provozovatelů např. Portmonka (více informací o této aplikaci naleznete tady) nebo Stocard (více informací naleznete tady). Zákaznickou podporu těchto aplikací provozovatel věrnostního programu neposkytuje.
Wallet peněženka v systému iOS a google peněženka v systému Android
Členové Klubu, kteří obdrželi na základě řádně vyplněné registrace elektronickou kartu a kartu uloží do wallet peněženky v systému iOS nebo do google peněženky v systému android v mobilním telefonu, získávají aktivní digitální kartu, do které se na základě uskutečněných platebních transakcí na pokladně provozovny UGO propisují získané věrnostní body, a to do pěti minut od uskutečnění nákupu. Zároveň je možné zůstatek bodů zkontrolovat v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz
Elektronická karta uložená v aplikaci
Zákazníci, kteří uloží digitální kartu do aplikací, které podporují věrnostní programy, mohou plnohodnotně využívat věrnostní digitální kartu na všech pobočkách UGO, jak pro sbírání bodů tak pro uplatňování získaných věrnostních bodů. V těchto aplikacích je karta nastavena jako pasivní a zůstatek bodů na této kartě není vedený online.
Plastová karta
Bude-li mít Člen Klubu zájem o kartu ve hmotné formě plastové karty, může podat žádost o její vystavení osobně ve kterékoli členské provozovně. V žádosti musí uvést své jméno a email, který zaregistroval v žádosti o členství. Na základě této žádosti provozovatel vydá plastovou kartu Členovi Klubu přímo v členské provozovně, kde o její vydání požádal. K jednomu registrovanému účtu lze vydat až 3ks plastových karet.
V případě poškození, zneužití či ztrátě plastové karty je možné plastovou kartu deaktivovat v UGO FANDA zákaznické zóně v kategorii MOJE KARTY. Po deaktivaci plastové karty kliknutím na pole deaktivovat a následným potvrzením tohoto zákaznického požadavku dojde k deaktivaci plastové karty. Po deaktivaci plastové karty může zákazník opět požádat o vydání nové plastové karty na kterékoliv pobočce UGO. Při deaktivaci plastové karty nedochází ke změně zůstatku získaných věrnostních bodů a zákaznický účet je nadále aktivní s možností používání digitální karty.
Mechanika věrnostního programu a sbírání věrnostních bodů
Po předložení elektronické nebo plastové karty a načtení jejího unikátního kódu na pokladně členské provozovny získává Člen Klubu možnost sbírat věrnostní body dle následujících pravidel v souvislosti s nákupem zboží provozovatele.
Pravidla získávání věrnostních bodů v členských provozovnách. Člen Klubu může získat body, jejichž počet je závislý na druhu a ceně zboží zakoupeného v členských provozovnách. Body lze připsat na účet Člena Klubu nejdříve po úhradě kupní ceny zboží. 1 bod získává Člen Klubu za každých utracených 20,-Kč za koupi zboží z kategorie jídlo nebo za každých utracených 15,-Kč z kategorie nápoje. To neplatí v případě druhů zboží uvedených níže, za jejichž koupi se body neudělují.
Hodnota 1 bodu = 1,- Kč slevy na každý další nákup po uskutečnění nákupu, za který byl bod udělen. Získané věrnostní body jsou ihned po dokončeném nákupu připsány na registrovaný zákaznický účet a na elektronickou kartu.
Seznam kategorií zboží a speciálních nabídek, za které se body neudělují
1. UGO očistný půst
2. Menu týdne
3. Drink týdne
4. Nabití kreditu dárkových karet
5. Obaly
6. Haléřová vyrovnání
7. UGO rozvoz
8. Zboží jakýmkoli způsobem zlevněné, s výjimkou zboží v akci „menu“ (nikoli však menu týdne, za které se body neudělují), „combo“, „ISIC“ a „sezónní nabídka“.
Body nelze připisovat ani uplatňovat v členských provozovnách, které provoprovozuje společnost Lagardere Travel Retail, s.r.o. Namísto těchto výhod provozovatel nabízí Členům Klubu v těchto provozovnách slevu ve výši 5% z kupní ceny, jak je uvedeno v sekci „Jiné výhody“
Uplatnění věrnostních bodů a jejich expirace
Slevu lze uplatnit při nákupu zboží po předložení karty a načtení karty v členské provozovně před úhradou ceny zboží.
Získané body lze uplatnit do 12 měsíců od posledního nákupu v členské provozovně. Pokud Člen Klubu v této lhůtě neuskuteční žádný nákup zboží v členské provozovně, body pozbývají účinnosti.
Výši slevy, která bude uplatněna v rámci realizovaného nákupu, určuje Člen Klubu. Při jedné platební transakci je však možné využít maximálně 1000 bodů. Jakmile dojde k ukončení platební transakce a je vytištěn pokladní doklad, Člen Klubu akceptoval výši slevy a není možné ji měnit.
Jiné výhody
Sleva pro Členy Klubu
Slevové kódy nelze uplatňovat nebo věrnostní body nelze připisovat za nákup zboží provozovatele, v členských provozovnách, které jsou provozovány společností Lagardere Travel Retail, s.r.o. v České republice (dále jen „Provozovny Lagardere“). Členové Klubu však mohou v Provozovnách Lagardere (provozovna Hlavní nádraží v Praze, provozovna Letiště Praha, provozovna Masarykovo nádraží v Praze) uplatnit slevu na zboží značky UGO ve výši 5% z kupní ceny zboží. Tuto slevu je možné uplatnit v případě předložení elektronické nebo plastové karty Člena Klubu před úhradou kupní ceny zboží.
Kupony
Provozovatel může poskytovat Členům Klubu zvláštní možnosti pro získání slev či jiných výhod při nákupu zboží provozovatele prostřednictvím digitálních kuponů. O těchto možnostech bude provozovatel informovat Členy Klubu v zákaznické zóně na webu ugofanda.cz v sekci „moje kupony“.
Každý kupon obsahuje informace o druhu a výši slevy a o době platnosti kuponu, tj. době, kdy lze prostřednictvím kuponu slevu či jinou výhodu získat.
Při splnění podmínek nastavení kuponu získává Člen Klubu slevu na nákup, který je realizován na pokladně členských provozoven, vyjma členských provozoven provozovaných společností Lagardere Travel Retail, s.r.o. (provozovna Hlavní nádraží v Praze, provozovna Letiště Praha, provozovna Masarykovo nádraží v Praze). Digitální kupon lze uložit do digitální peněženky v chytrém telefonu. V případě ztráty mobilního telefonu, je možné kupon kdykoliv stáhnout v zákaznické zóně a uložit do mobilního telefonu znovu. Jakmile Člen Klubu splní podmínky pro získání digitálního kuponu, kupony jsou zároveň odesílány na e-mail, který Člen Klubu uvedl při registraci do Klubu UGO FANDA.
Zákaznická zóna
Provozovatel zřídí Členovi Klubu zákaznický účet. Člen Klubu k němu získává přístup na základě přihlášení prostřednictvím údajů – uživatelského jména a hesla, které vyplnil v registračním formuláři při podání žádosti o členství. Přístup k účtu se nachází v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz/přihlášení.
Na zákaznickém účtu se Členovi Klubu budou připisovat a evidovat body a další výhody plynoucí z členství v Klubu UGO FANDA.
V zákaznické zóně se Členovi Klubu zobrazí následující sekce:
1. Přehled zákaznického účtu
2. Moje karty - přehled zákaznických karet
3. Moje Kupony - přehled aktuálních kuponů a promo akcí
4. Nastavení - možnost editace uložených údajů
5. Časté dotazy
PŘEHLED ZÁKAZNICKÉHO ÚČTU
V přehledu zákaznického účtu se Členovi Klubu zobrazí informace o kartě, historii nákupů, o kuponech a možnostech nastavení.
MOJE KARTY
V sekci moje karty jsou znázorněny všechny zákaznické karty. Karta elektronická se automaticky zobrazí na základě vyplněné registrace na www.ugofanda.cz. Pakliže by došlo ke ztrátě mobilního telefonu, ve kterém měl zákazník elektronickou kartu uloženou, kartu je možné kdykoliv opětovně uložit volbou a naskenováním qr kódu elektronické karty a následným uložením do peněženky mobilního telefonu. Člen Klubu, který projeví zájem o vydání karty plastové, nalezne po úspěšném vydání karty v sekci moje karty přiřazené plastové karty.
MOJE KUPONY
V sekci moje kupony může Člen Klubu získat digitální kupon v době, kdy takovou nabídku provozovatel poskytuje. Každý kupon má nastaven druh slevy, výši slevy a dobu platnosti.
NASTAVENÍ
V sekci nastavení má Člen Klubu možnost editovat své údaje. Nelze editovat položky e-mail a datum narození. Pakliže by Člen Klubu potřeboval změnit e-mail, je nutné tento požadavek zaslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Zánik členství v Klubu UGO FANDA
Členství v Klubu UGO FANDA zaniká:
a) na žádost Člena Klubu ke dni uvedeném v žádosti, není-li den uveden, dnem doručení žádosti provozovateli;
b) v případě, že Člen Klubu neuskuteční během 12 měsíců po sobě jdoucích nákup zboží ani na jedné z členských provozoven, při kterém by se prokázal kartou;
c) na základě rozhodnutí provozovatele, pokud Člen Klubu poruší tato Pravidla nebo dle rozumného posouzení provozovatele zneužije věrnostní program Klubu UGO FANDA k získání prospěchu pro sebe či pro jiného, který není v souladu s těmito Pravidly;
d) smrtí Člena Klubu;
e) ukončením věrnostního programu Klub UGO FANDA provozovatelem.
Ke dni zániku členství v Klubu UGO FANDA provozovatel zablokuje Členovi Klubu kartu, jakož i přístup k jeho účtu. V případě zániku členství v Klubu UGO Fanda provozovatel zajistí vymazání osobních údajů Člena Klubu z evidence provozovatele.
Závěrečná ustanovení
Provozovatel si vyhrazuje právo měnit seznam členských provozoven, popřípadě určit provozovny, které nebudou do Klubu UGO FANDA začleněny.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo omezit nebo pozastavit načítání věrnostních bodů. Změna seznamu členských provozoven, vyloučení některých provozoven z Klubu UGO FANDA, popřípadě omezení či pozastavení načítání věrnostních bodů bude zveřejněno na internetových stránkách provozovatele www.ugo.cz.
Na odměny a výhody poskytované v rámci Klubu UGO FANDA nemá Člen Klubu právní nárok, nejsou převoditelné na jinou osobu a nepřecházejí na právního nástupce Člena Klubu.
Tato Pravidla Klubu UGO FANDA a právní vztahy vznikající mezi provozovatelem a členem Klubu UGO FANDA, jakož i související právní vztahy, se řídí právním řádem České republiky.
Tato Pravidla Klubu UGO FANDA jsou umístěna na internetových stránkách provozovatele www.ugo.cz.
Provozovatel si vyhrazuje právo měnit a upravovat tato Pravidla Klubu UGO FANDA. Veškeré změny či doplnění těchto Pravidel se zveřejňují na internetové stránce www.ugo.cz., a to nejméně 1 měsíc před nabytím jejich účinnosti. Člen Klubu je oprávněn v této lhůtě své členství v Klubu UGO FANDA ukončit s účinností ke dni doručení oznámení na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., nesouhlasí-li se změnami Pravidel. Pokud tak Člen Klubu neučiní, má se za to, že se změnami či doplněním Pravidel souhlasí.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo věrnostní program Klub UGO FANDA ukončit. O ukončení Klubu UGO FANDA budou Členové Klubu informováni alespoň 1 měsíc předem na internetových stránkách provozovatele www.ugo.cz. V této době již nebudou připisovány na kartu, resp. účet člena Klubu UGO FANDA žádné věrnostní body.
Tato pravidla Klubu UGO FANDA jsou platná a účinná dnem 20.2.2023.
Často kladené dotazy
Co je UGO FANDA věrnostní klub?
UGO FANDA je věrnostní program ve kterém registrovaní spotřebitelé sbírají body za své nákupy a následně je mohou vyměňovat za slevy na UGO produkty. Kompletní fungování programu je uvedeno v detailních pravidlech uvedených na www.ugofanda.cz.
Jaká je mechanika získávání bodů?
Za každých utracených 15 Kč z kategorie nápojů získáváš 1 bod. Za každých utracených 20 Kč z kategorie jídlo získáváš 1 bod. 1 získaný bod = 1,- sleva na tvůj další nákup.
Jak a kdy mohu body uplatit?
Body můžeš uplatit kdykoliv na pokladně, a to formou slevy na tvůj nákup v UGO provozovnách. Více informací nalezneš v detailních pravidlech uvedených na www.ugofanda.cz.
Kdy body nezískám?
Body nelze získat u produktů, ve kterých je již obsažena sleva, s výjimkou slev „menu“ (nikoli však menu týdne, za které se body neudělují), „combo“, „ISIC“ a „sezónní nabídka“. Dále body nepřipisujeme za nákup obalů a dalších položek, které máme uvedeny v detailních pravidlech na www.ugofanda.cz.
V poslední řadě body nepřipisujeme za nákupy, při kterých byly uplatněny dříve získané body v rámci UGO FANDA věrnostního klubu.
Uvidím někde přehled uplatněných bodů?
Ano, přehled uplatněných bodů nalezneš v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz.
Získám body také za objednávky ze služby UGO Rozvoz?
Zatím to není možné, ale pracujeme na této možnosti.
Registroval jsem se, ale nemám digitální kartu.
Pakliže ses úspěšně zaregistroval a potvrdil registrační link, který jsme ti zaslali na e-mail, registraci jsme úspěšně uložili. Digitální kartu jsme ti zároveň zaslali na tvůj e-mail. Přehled svých karet nalezneš v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz, ve které je možné kdykoliv digitální kartu opětovně stáhnout a uložit do peněženky ve tvém chytrém telefonu.
Rád bych měl také kartu plastovou. Kde je možné plastovou kartu získat?
Ano, je to možné. Zaregistruj se na www.ugofanda.cz. Jakmile se úspěšně zaregistruješ, stačí dorazit na jakoukoliv naší UGO pobočku a plastovou kartu ti vydáme. Stačí obsluze sdělit telefonní číslo nebo e-mail, pod kterými ses zaregistroval.
Kolik plastových karet mohu získat?
K jednomu účtu můžeš získat až 3 plastové karty, přehled všech svých karet nalezneš v UGO FANDA zákaznické zóně do které se přihlásíš na www.ugofanda.cz.
Nefunguje mi má digitální nebo plastová karta.
Ano, může se to stát a rádi vše prověříme. Napiš nám na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a pošli číslo tvé zákaznické karty včetně popisu co ti konkrétně nefunguje. Vše prověříme a ozveme se.
Uvidím někde přehled získaných bodů?
Ano, přípis bodů uvidíš ihned na digitální kartě, pakliže používáš digitální peněženku ve tvém chytrém telefonu. Zůstatek bodů nalezneš také v zákaznické zóně na www.ugofanda.cz, do které se jednoduše přihlásíš. Zůstatek tvých získaných bodů se do zákaznické zóny ihned také ukládá po dokončeném nákupu na provozovně. Zůstatek bodů je také možné zjistit od obsluhy na UGO provozovnách, jakmile použiješ svou digitální kartu v rámci nákupu.
Je možné registraci vytvořit rovnou na pokladně na nějaké z poboček UGO?
Bohužel tuto možnost nenabízíme a každý zákazník si registraci zajišťuje sám. Nicméně je to opravdu jednoduché. Stačí následovat pokyny na www.ugofanda.cz.
Je možné kartu uložit do aplikací, které podporují nákupy u věrnostních programů?
Ano, kartu lze uložit do aplikací např. Portmonka nebo Stocard. Naskenuj kód buď z tvé digitální karty, nebo z karty plastové. Kartu je možné tímto způsobem uložit. V těchto aplikacích je karta pasivní a není zde uvedený aktuální počet získaných bodů.
Získávám body i za ISIC nabídku?
Ano, pakliže jsi student a můžeš se nám prokázat platnou ISIC kartou, získáváš zvýhodněnou nabídku ISIC a zároveň ti připíšeme body na tvůj zákaznický účet dle mechaniky UGO FANDA věrnostního klubu.
Vlastním původní plastovou kartu „ Jsem UGO FANDA“ Je tato karta funkční?
Se spuštěním nového věrnostního programu UGO FANDA tato původní karta pozbývá platnosti. Došlo ke změně mechaniky programu. Původní kartu prosím při první příležitosti vlož do tříděného odpadu, již ji nebudeš potřebovat.
Kolik zákaznických účtů si můžu vytvořit?
Na jeden unikátní e-mail lze registrovat jeden zákaznický účet.
Kam se mohu obrátit, pokud něco nefunguje?
V případě, že potřebuješ poradit napiš nám na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Mohu body získávat a uplatňovat na všech pobočkách UGO v ČR a na Slovensku?
Nový UGO FANDA věrnostní program funguje jak v České tak Slovenské republice. Karta ti však bude fungovat pouze v zemi, ve které ses registroval. Pro použití UGO FANDA karty v jiné zemi budeš muset provést registraci v dané zemi znova a získáš tak novou kartu. Získané body se mezi jednotlivými zeměmi nepřevádí ani nejdou uplatnit.